forever A-Beta-Care flpultra

ویتامین آبتاکر فوراور
A-Beta-Care

این محصول، فرمولی بنیادین است که ویتامین های آ (از بتا- کاروتین) و ای و همچنین سلنیوم معدنی آنتی اکسیدان را با هم ترکیب می کند. آنتی اکسیدان ها نقشی حیاتی در از بین بردن رادیکال های آزاد دارند. رادیکال های آزاد، مولکول هایی شیمیایی هستند که از طریق آلودگی ها وارد بدن می شوند و به سلول های سالم بدن آسیب می رسانند.

ترکیب ویتامین – A حاصل از بتاکاروتن- ، ویتامین E و سلنیم
ترکیبات دیگر: روغن تصفیه شده دانه سویا ، ژلاتین، گلیسیرین، موم زنبور عسل،، پودر رزماری، روغن هویج، عصاره خرنوب سیاه و لسیتین سویا

موارد مصرف

ویتامین A نقش مهمی در بینایی دارد، باعث رشد استخوانها و تکثیر و تقسیم سلولی می شود. در سلامتی مجاری تنفسی، ادراری و روده ها بسیار مؤثر است.

ویتامین E که محلول در چربی می باشد، یک مکمل غذایی بسیار مؤثر برای سلامتی پوست است. این ویتامین همچنین ویتامین A و اسیدهای چرب ضروری را از اکسید شدن در سلولهای بدن حفظ می کند و از تخریب بافتهای بدن جلوگیری می کند.

سلنیم یک ماده معدنی مؤثر و یکی از آنتی اکسیدان های قوی است. آنتی اکسیدان ها نقش حیاتی در دفاع از بدن در برابر رادیکالهای آزاد ایفا می کند (رادیکالهای آزاد که از آلاینده ها ناشی می شوند، سبب تخریب سلولهای سالم در بدن می شوند.) این ماده معدنی در بدن به خوبی با ویتامین های A و E همکاری می کند و برای سلامتی پوست، مو و بینایی بهتر سودمند است. تحقیقات اخیر نشان داده که این ماده بویژه برای سلامتی مردان بسیار مؤثر است.

مؤثر در بهبود عملکرد سیستم گردش خون

محتوی: ۱۰۰ کپسول
روش مصرف: روزانه ۲ بار هر بار ۱ عدد قرص ژله ای مصرف شود

 

چند نکته مهم در مورد مکمل آبتاکر

 ۱-ویتامین E باعث جوان ماندن و آهسته کردن فرایند پیریِ ناشی از اکسید شدن بافت ها می شود. ویتامین A نقش مهمی در تولید مثل و تقسیم سلولی إیفا می کند. سلنیوم موجود در این قرص به دلیل ترکیب با ویتامین A و E قدرت طراوت بخشی و شاداب کنندگی هر دو را افزایش می دهد.

 رشد مناسب و فرم دهی سینه ها این روزها به یک موضوع مهم تبدیل شده است. بیشتر زنان در حال تلاش با روش طبیعی یعنی ورزش برای افزایش سایز، سفت کردن یا تغییر سایز مناسب و کوچک کردن سینه خود هستند. با در نظر گرفتن این موضوع که سینه ها تا حد زیادی از بافت چربی تشکیل شده است بایستی اطمینان حاصل شود که شما یک رژیم غذایی غنی از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری می خورید. بسیاری از جایگزین های بزرگ شدن سینه ها نیز از مزایای این ویتامین ها و مواد معدنی به منظور حفظ سایز و افزایش یا کاهش بافت پستان و سینه ها استفاده می کنند که شامل ویتامین های A، C، B6 و E، اسید فولیک و ماده معدنی سلنیم هستند. همینطور مصرف این قرص همراه قرص رویال ژلی به سفت شدن و فرم دهی سینه در خانم ها کمک می کند.

 دلیل دیگر استفاده کردن از قرص
A Beta Care

گاهی اوقات به دلیل استفاده از کودها و آفت کُش هایی که حاوی مقادیر زیادی نیتروژن هستند، تخریب ویتامین A ذخیره شده در بدن اتفاق میافتد. نیتریت های تشکیل شده در تبدیل بتاکاروتن به ویتامین A محلول در چربی مداخله میکنند. رنگ های غذایی و نگه دارنده ها سرشار از این ترکیبات نیتروژنی زیان آور هستند و همچنین بسیاری از غذاهایی که به حیوانات اهلی که ما بعدا از خوردن فراورده های آنها لذت می بریم، خورانده می شود، حاوی این ترکیبات هستند.

 

 این محصول برای از بین بردن انواع کیست ها
(شامل فیبروم ، رحم، پستان، ریه، بیضه، پوست، پروستات، شکم، روده بزرگ، حلق و گردن) بسیار توصیه میشود.

این مکمل غذایی همچنین در ترکهای پوستی و بیماری های پوستی و نیز مشکلات کوچک بودن سینه ها به خاطر ویتامین E و سلنیم و A و عملکرد اینها روی ترشحات غده تیروئید و هیپوفیز برای رشد و سوخت و ساز و توزیع مناسب چربی و ترشحات استروژن توصیه می شود.

 همچنین برای رشد استخوان‌ها، بینایی، مجاری تنفسی و ادراری، سلامت روده‌ها، پوست، و مقابله با پیری (به دلیل مقابله با رادیکال‌های آزاد)