کمپانی فوراور لیوینگ flpultra

چرا باید محصولات F.L.P را خریداری کرد هنگامی که می توانید سایر برندها را با قیمت ارزانتر/نازلتر/مناسبتر خریداری کنید؟

این سؤال مهمی است و با دادن اطلاعات زیر بتوانیم بهتر به آن پاسخ داد

کمپانی فوراور بزرگترین پرورش دهنده و توزیع کننده محصولات آلوئه_ورا در جهان هست. در آمریکا و کارائیب در شرایط آب وهوایی زادگاه اصلی در کنار مزارع آلوئه ورای خود نیز به تولید و توزیع محصولات زنبور عسل مشغول است.
به شما اطمینان می دهیم که هیچ آفت کش و علف کشی در مزارع آلوئه ورای این کمپانی به کار نرفته است و تمام مراحل تولید تحت کنترل است و در هیچ زمینه ای به هیچ یک از شرکتهای واسطه وابسته و نیازمند نیست. ژل آلوئه ورای این شرکت از برگ های تازه و رسیده بدست می آید و برای حفظ مواد مؤثره آن از روش تثبیت انحصاری شرکت F.L.P طراحی شده توسط آقای رکس موگان مدیر عامل این شرکت استفاده می شود.
 

foreverliving company

هیچگونه مواد طعم دهنده و رنگ دهنده مصنوعی به ژل ها اضافه نمی شود. نوشیدنی های آلوئه این شرکت دارای پالپ (قسمت خوراکی و گوشتی گیاه) فراوان است.
با روش سنتی ابتکاری خود پوسته برگ ها را جداکرده و آنها را به عنوان بارورکننده طبیعی(کود طبیعی و غنی) در مزارع خود استفاده می کند.
 
آلوئه ورای ما هرگز جوشانده نمی شود گرچه عمل جوشاندن یا همان پاستوریزه کردن ارزان تر و راحت تر صورت می گیرد اما گرمای زیاد ترکیبات فعال موجود در آلوئه را تخریب می کند.
اصلی ترین ترکیب ذکر شده بر روی برچسب نوشیدنی ها، ژل و لوسیون این شرکت آلوئه ورای ۱۰۰% تثبیت شده است.(Stabilized)

کمپانی فوراور لیوینگ در ایران

از زمانیکه شرکت Forever Living در سال ۱۹۷۸ تاسیس شد، همیشه نسبت به محیط زیست هوشیار بوده و سعی داشته که خود را مسئول بداند.همچنین از بز و گوسفندان برای کنترل طبیعی علفهای هرز استفاده کرده و کود ۱۰۰% طبیعی برای رشد و پرورش محصولی عالی تهیه می کند بدون اینکه سلامت آلوئه ورا یا محیط را به خطر بیندازد.
🔚براساس تأییدیه آزمایشگاه های غذا و داروی نیویورک ژل آلوئه ورای اساساً به ژل خام آلوئه شباهت دارد.مانند آن است که برگ آلوئه ورا باز کرده، ژل آن را سر می کشید