چرا از محصولات فوراور استفاده کنیم ؟ | محصولات فوراور | فوراور چیست | flpultra.com

چرا محصولات فوراور ؟ فوراور چیست ؟

Forever Living Product شرکت فوراور بزرگ ترین تولید کننده، سازنده و توزیع کننده محصولات آلوئه ورا گونه باربادنسیس میلر در دنیاست.این کمپانی در سال ۱۹۷۸ با هدف برآوردن نیازهای مردم پایه گذاری شد.پایه محصولات را از آلوئه ورا خالص و تازه تهیه کرده و به این ترتیب گسترده ای از محصولات را خلق کرده است.به عبارت دیگر صد درصد ماده اولیه بسیاری از محصولات این کمپانی ژل پایدار آلوئه ورا از گونه باربادنسیس میلر است.

دلایل استفاده از محصولات فوراور از میان برندهای موجود دربازار

۱- جزء۶ کمپانی وبرند معروف وقدرتمند دنیاست که بصورت بین المللی در۱۷۶ کشور دنیا دارای نمایندگی عظیم و ثروتمنداست.

۲- تمام محصولات ۱۰۰درصدارگانیک وباخلوص بالای ۹۷ درصد آلوورا می باشند که عامل اصلی تمایز ومنحصربفرد بودن محصولات است.

۳- تنها کمپانی دارای تایید شورای علوم آلوئه دردنیا ست.

۴- دارای مجوزات بسیار که نشان دهنده خلوص وکیفیت بسیاربالاست.

۵- کمپانی قدرتمندفوراورامریکا ۴۰ سال سابقه درخشان درتولید محصولات ارگانیک آلوورا داردکه کمتر کمپانی یافت میشودکه بااین قدمت محصولات ومکملهای دارویی باکیفیت تولید کند.

۶- اکثر محصولات دارای کد اختراع هستند وهیچ کمپانی دیگری نمیتواند همانند آنرا تولید کند.

۷- کمپانی دارای ۱۵۰۰ دانشمند است که بافرمولهای خاص مکملها ومحصولات را بصورت انحصاری تولید کرده اند.

شعار کمپانی بی رقیب فوراور:هرچیزکه بهترین نباشد ارزش استفاده ندارد

باعث افتخار ماست که محصولات باکیفیت و۱۰۰درصد ارگانیک فوراورلیوینگ رابه شما معرفی میکنیم با ما همراه باشید و مصرف محصولات جهان اول راتجربه کنید.

مزیت محصولات فوراور نسبت به دیگر محصولات مشابه در بازار چیست؟

عده ای از افراد سوال دارند که چرا باید محصول های  فوراور را با قیمت بالاتری بخریم در صورتی که محصولات مشابه دارای قیمت مناسب­تری هستند؟ در پاسخ به این سوال می­ توان گفت نزدیک به چهل سال است که کمپانی فوراور با جستجو در سراسر جهان به منظور یافتن خالص­ترین مواد موجود در طبیعت و همگون سازی آنها با آخرین دستاوردهای علمی روز دنیا نشان داده است که تنها هدف این شرکت، کمک به شما و خانواده شما برای داشتن ظاهر و احساسی بهتر است در نتیجه محصولات فوراور کاملا گیاهی و طبیعی بوده و فاقد هرگونه ماده­ ی شیمیایی و نگهدارنده و خطر­آفرین می­ باشند یعنی شما می­ توانید به راحتی و بدون نگرانی و در تمام طول عمر مفید خود، جهت حفظ سلامتی و رفع مشکلات بدن از محصولات فوراور استفاده نمایید.